28/3/08

Para rir a esgalla

Ideas de bombeiro

Autor/es: Martín, Andreu
Editorial: Rodeira 2000
Localización: 821 X/MAR/ide


Gustoume moito este libro porque é moi diferente ó resto dos que teño lido. O xeito de contar a historia é un tanto peculiar, ó igual que a forma de ordenar os capítulos. Mellor dito, están totalmente desordenados. Podes ler o libro mantendo a numeración dos capítulos ou léndoo todo seguido. Deste último xeito é como o lin eu, e podo asegurar que me dei conta de todo o que pasaba… os capítulos non parecían cambiados de sitio!!! Non probei a lelo da outra forma, pero seguro que ha de ter un pequeno truco para que ó final, das dúas maneiras, un sexa capaz de comprender o texto.
Outra peculiaridade é que nel non só hai un narrador. Aquí hai uns rapaces, Carme e Guillerme, que van contando a historia entre os dous, transmitíndonos cadansúas vivencias.
Recoméndollelo ós rapaces da miña idade. Fala dun secuestro, pero no medio tamén aparece unha historia de amor. Ten unas expresións e unhas anécdotas moi graciosas que máis dunha vez me fixeron rir a esgalla.
LAURA P. (3º. ESO)

No hay comentarios: