25/4/08

Portugal para nós

Hoxe, 25 de abril, a biblioteca converteuse en sala de cine e orientamos a pantalla cara a Portugal. O 1º Ciclo de Cinema Português tróuxonos a proxección en versión orixinal do filme Adeus, pai!, do director Luís Filipe Rocha.

Ao remate, case sen tempo para falarmos do filme (ver comentario de profedelengua), pedimos apuradamente unha resposta á cuestión Que é para ti Portugal? A palabra máis empregada foi esa na que todos estamos a pensar: veciños. Pero na relación de veciñanza destas terras da raia atopamos moitas visións, desde o prexuízo á familiaridade. Lembramos que unha significativa porcentaxe do noso alumnado ten orixe familiar lusitana. Todo isto e máis é Portugal para nós:


Ese veciño que ves ao abrir a ventá da túa casa.

Gústanme moito os monumentos que teñen de épocas pasadas.

Portugal é un país triste.

Portugal é un lugar para viaxar e divertirse.

Eu non o considero outro país, senón que o vexo como unha parte de Galiza, unha parte que podemos visitar sempre. Para min é algo simbólico e precioso.

Portugal é un país con costumes antigos. M
anteñen o pasado no seu presente.

Um país bom!!!

Non me gusta como conducen.

Portugal é a terra do cariño.

Fermosa terra, pero supoño que tamén terá lugares feos.

Un pobo veciño, que consideramos estranxeiro, cun idioma diferente, pero á mesma vez parecido ao galego. É fácil entendernos.

Onde imos ir de excursión de fin de curso.


A terra dos meus primos.

Para min é o pobo natal da miña nai. Sen Portugal eu non sería a persoa que son. A vida éche así.

Un país pegado ao meu.

O meu país.

No hay comentarios: